Tyngre och tyngre

Pust denna dagen. Foglossning usch. Ingen motivation till att göra någonting för allting gör ont. Dåligt samvete för det också att jag inte orkar göra något, känner mig taskig mot barnen att inte kunna hitta på roliga saker, busa runt och gå till lekparker, känner mig elak mot hundarna att de inte får ordentliga promenader och aktivering och hus och make går lida för att jag inte orkar med allt här hemma. Igår var jag så yr halva dagen att jag hade svårt att bara stå upp. 


I morgon är en ny dag och få har jag premiär visning av me&i:s vårkollektion. Ser verkligen fram emot det så hoppas att kroppen är lite snällare mot mig då. Går ju faktiskt bara in i vecka 33 om ett par dagar så det är ju en del veckor kvar innan bebis kommer så håller alla mina tummar att det inte blir så smärtsamma veckor






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0