Trots allt

Förra inlägget kanske upplevdes som lite negativt? Äsch här är man positiv som attan, lite graviditetsbesvör har väl ingen dött av. Går in i vecka 31 idag, det betyder att det är väldigt snart bebis kommer. Känner mig inte helt redo för det ännu men har börjat förbereda mig mentalt nu iallafall. Kanske också därför som jag börjat blogga igen för att jag behöver sätta ord på vad jag känner. Har alltid haft lättare för att skriva än för att prata. 


Har inte bloggat på 35 veckor. Jag kan ju inte direkt uppdatera från dess, har ju hänt en del typ giftemål, köpt och sålt hus, blivit på smällen, rest, födelsedagar och mycket mer men ett par viktiga saker har vi kvar framför oss nu och det är själva flytten och födelsen av vår tredje lilla guldklimp. Danne sa för några dagar sedan att nu är det bara 25 dagar kvar. Där stod jag som ett frågetecken och bara öh nä det är 79 dagar kvar. Hans tur att se ut som ett frågetecken. Uppenbarligen har vi nedräkning till olika händelser. Flytt för hans del och bebis för min del. 

Här kommer några bilder från i söndags då vi var till Leos lekland. Troligtvis sista gången denna graviditet, rätt oskönt för fogarna att klättra runt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0