Idag v.33 i morgon hus

Tiden går snabbt, idag klev vi in i graviditetsvecka 33. Var till barnmorskan på kontroll i morse och allt såg prima ut. Alla värden var bra och har en bra viktuppgång. Har gått upp 7kg vilket var ungefär vad jag gjorde totalt med Henry och det fick jag ju lida för sen när jag knallade runt som ett blekt benrangel. Bebis låg med huvudet nedåt och var som det kallas ruckbar. Dom kan ligga rörligt, ruckbart eller fixerat. Bebis hade nästan fixerat sig redan så bm trodde inte den kommer vända sig igen. Jag hade det på känn, eller jag menar DET KÄNNS, varje steg så gör det ont framtill och ilar ned i benen och mellan menen 😅 inte så konstigt med ett huvud där. 


I morgon ät det 1 februari och det betyder att vi får nycklarna till nya huset ❤️ Vi ska såklart åka dit med lite grejer redan i morgon och sen ska vi ut och käka på kvällen och fira lite. På torsdag kommer mamma över och vi flyttar lite enklare grejer med bilen. På fredag är Danne ledig och vi flyttar lite till och installerar nya diskmaskinen mm. Sen på lördag är den stora flyttardagen då vi hyr en mindre lastbil. Jag kommer dock inte flytta så mycket utan kommer vara med barn och hundar i nya huset. 

Här kommer en bild på min lilla sjukling. Han har hosta och feber. Charlie är frisk men han har istället stukat stortån och har ont och tycker väldigt synd om sig stackarn. Långtråkiga dagar hemma har det blivit med mycket film




Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad roligt att du bloggar igen ❤️

Svar: Hihi kul att du titta in ❤️
Jojo

2017-02-01 @ 21:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0