Utvald av tomten

Satt i bilen på vägen hem från Småland lite smått uttråkad och kollade Facebook. Såg ett inlägg från en park som heter tomteland och ligger i Mora. De sökte testpersoner under sommaren. Man bjuds då på fri entré under en hel vecka om man så vill i utbyte att man fyller i deras undersökningsenkät. Jag anmälde mig, mamma och barnen medans Danne får vara hemma och bygga farstu. Några personer per vecka blir utvalda. Jag missade att de redan hade valt ut personer för de veckorna jag sökte för. Fick mail av dem nyss att de redan var fullsatt men att de vill att vi kommer ändå för de vill veta just vad jag tycker, framförallt om djurhållningen. Spännande att bli utvald av tomten eller ja det var faktiskt en Nisse som mailade men gissar att de är dem som gör det praktiska arbetet 😜 Ska bli kul att åka dit, hade aldrig hört talas om det tidigare och därför aldrig kommit på tanken att åka dit. Tomtar och troll och andra väsen. Hoppas det blir skoj 😄


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0