Njuter av livet

Mycket har hänt sen senast men jag har inte känt att jag haft tid och lyst riktigt att blogga. Det har jag inte nu heller så det blir bara ett snabbgenomgång sen senast 😄 Sen ska jag nämligen kolla serier innan det är sovdags. Solen är nog boven till att det inte blivit något inlägg, här njuts det av sommaren och livet för fulla muggar. Vi har haft en underbar vecka. Och som grädden på moset så fick Malin äntligen sin lilla bebis, flickebarnet Ofelia ❤️ Ska få träffa dem i morgon. 

Nu i helgen var vi till Småland och hälsade på och det var lika trevligt och mysigt som vanligt med plus i kanten för det fina vädret. Tänk att allting blir lite roligare med fint väder. Tillochmed mina första jobbdagarna var helt ok för jag fick vara ute i solen hela dagen ☀️ 

idag hade vi vägarna förbi Strängnäs och stannade till för lekparkshäng och slagstaglass nere vid hamnen där vi träffa Anna och Ester också 
Glasspremiär för Henry 😊 han fick smaka det sista från min strut. 

Vi har också badat balja ute på altanen idag både före och efter ströngnäsbesöket för det var väldigt kul. Barnpoolen från förra sommaren är sönder så man tager vad man haver för att göra barnen glada
det var en liten kort update hoppas jag orkar skriva mer i morgon 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0