Bröllopstårtan del 2

Tårtan ja, vad ska man säga. Vilket skämt ställe. Vi blev ändå rekommenderade det stället utav cateringfirman vi har bokat. Första gången vi skulle dit och smaka tårtan var på Valborg och hela familjen packar in oss i bilen och åker dit. När vi parkerat ringer dem och berättar att de inte hunnit få tag i alla ingredienser och inte kunde baka någon tårta. Det var få lördag fm och jag jan tycka att de åtminstone borde ha vetat det på fredagen. Iallafall var jsg ju dit igen i fredags. Hittade tillslut en personal som visste vad jag gjorde där men tårtorna var inte klara så vi fick ta ett varv i gallerian först. Tillslut fick jag iallafall smaka på tårtorna eller ja jag fick ju betala för det. Ingen av tårtorna var som jag beställde dem och ingen var direkt god. Då ringde jag Robban. Och vet ni vad, jag har världens bästa bror, han ska baka tårtorna till vårt bröllop ❤️ Jag vet att det kommer bli så bra och så gott. Han är så duktig på smaker och den godaste tårta jag någonsin ätit var gjord av honom. Tack! Här är han förresten. Bild från senaste besöket. Han är inte bara den bäste bagare och kock, han är också en fantastisk pappa och morbror och en grym lillebror 😜




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0