Bröllopstårta

På väg och ska provsmaka vår bröllopstårta. Sitter i Läggesta och väntar in Malin och Ofelia. Mamma passar barnen. 

Startade i tisdags en sockerdetox. Eller ja på mitt vis iallafall, jsg har inte uteslutit all slags socker utan äter fortfarande frukt och mejeriprodukter. Tänkte köra 10 dagar utan socker och se om man hinner märka några skillnader. Hoppas på att känna mig piggare och fräschare. Jag har tagit bort sockret från kaffet, så skönt. Tummen upp till mig. Så onödigt att stoppa i sig massa socker direkt till frukost. Har även bytt ut brödet till sockerfri sort. Har nu märkt hur mycket socker det finns i alla livsmedel. Även i sånt som man inte tror tex blodpudding och skinka. Men som sagt nu är jag på väg och ska äta tårta...blev visst lite knas i planeringen här. Tårta mitt i sockerstoppet. Sen kör jag utan socker fram till nästa helg för då är det kalas. Anna kör också en 10 dagars sockeruppehåll, heja oss 💪👍




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0