Vi gick runt sjön

Söndag idag och trist väder. Fredrik sov kvar och vi hade redan bestämt att vi skulle ta promenaden runt sjön idag på förmiddagen. Har aldrig gått den förut då jag för de mesta har barnvagn med på mina promenader och denna runda har lite terräng och icke så vagnsvänliga områden. Ca 7 km hörde jsg att det skulle vara vilket passade bra enligt mitt springschema också. Men shit vad långt det var. Det blev dock någon kilometer längre då vi självklart gick fel en sträcka. Jäkligt isigt var det också så det var jobbigt att ta sig runt men hem kom vi ju tillslut och det vart ju 9,5 km. Tog lite längre tid än den timmen jag hade räknat med och Danne och Charlie fick det sen lite stressigt att komma iväg till ishallen för lite skridskoåkning. Även jag fick det lite stressigt då jag skulle iväg på me&i visning. Min första visning hos någon jag inte känner. Träffade henne på en tidigare träff. Här kommer lite bilder från dagen som Fredrik tog 😂




Jag ser inte klok ut på någon bild men det är jag ju inte heller 😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0