Servetter och sugrör

Nu är farmen slut för i år, rätt person vann tycker jag då jag tippade honom som vinnare redan från början. Så nu när det är slut och barnen faktiskt sköter sig riktigt fint på kvällarna ska jag uppdatera mig i mina serier. Börjar med the walking dead. 

Igår följde jag och Charlie med Anna och Ester till shetlandsponnyn Wille som Ester brukar rida. Charlie vågade inte rida denna gången. Han har inte ridit sedan i somras men då tyckte han att det var kul. Han vågade klappa och borsta litegrann iallafall. På eftermiddagen åkte vi och dubbelfikade i Södertälje, först hos Rikard, sannes kompis sen hos Fredrik där vi även åt middag. Han fyller år idag. Grattis lillebror! 

I dag gör vi inte så mycket. Försökte mig på att pynta påskriset som jag tog in i fredags. Har inget sånt pynt och vill inte köpa fjädrar så jag improviserade lite och skapade eget pynt utav servetter och sugrör. Vet inte om det blev jättesnyggt men men 😄 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0