Playdate

Hela dagen har spenderats med Daniela och hennes grabbar. Lek och lunch sen en promenad då både Charlie och Vilhelm somnade i vagnen, sen fika och mer lek. Vi skulle ha gått till biblioteket och lyssnat på spöket Laban men grabbarna sov då så vi skippade det.

 
Söta lilla Alfred 💕

Charlie och Vilhelm, leker så snällt tillsammans 😄
Vecka 4 på löpträningen, morgondagens pass blir 10 min rask gång, jogga 3 min, 1 min rask gång x 4 avsluta med 10 rask gång totalt 3-4 km och löptid 12 min. Så skönt att komma igång men en bit kvar till milen ännu

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vill också komma igång med löpningen igen.. Får försöka ta tag i det. Så svårt att få tiden att räcka bara 😟

Svar: Nejdå, spring på hundpromenader med barnvagnen, det gör jag 😄 Har jag tur hinner jag springa en gång under helgen utan barnvagn få ger jag mig ut direkt efter frukost.
Jojo

2016-03-07 @ 20:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0