Påskhäxan

Glad påsk! Vilken solig och fin dag. Idag var Charlie påskhäxa till dagis. Världens sötaste häxa må jag säga även om jag sett en hel del andra små söta häxor och påskgubbar idag. Alla andra pojkar på Charlies dagis var påskgubbar utom han men han märkte nog ingen skillnad. Jag klär ju mina barn ganska könsneutralt i vanliga fall med mycket färger. Det var roligare att klä ut honom till häxa. Det kan han relatera till. Påskgubbe, vad är det liksom? 
Han skulle promt vara arg på bilderna för det är ju häxor. I bilen på väg till dagis övade han på häxskratt 😂
fångade en glad häxa på bild också. 
Jag lovade Charlie att själv klä ut mig till häxa när jag skulle komma och hämta honom. Lovat är lovat. Bara det att jag skulle promenera och hämta honom och jag hade bråttom så jag fick springa nästan hela vägen. Så där sprang jag med dubbelvagn, två små hundar utklädd till påskhäxa. Mötte ett par glada ansiktet på vägen, undra vad dom tänkte 😂 Har inget bildbevis som tur är. 
På hemvägen stannade vi och matade änderna. Nu ska tydligen Charlie spela på min telefon så jag måste avsluta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0