På träff hos Aslan

Idag var vi på träff hos de som köpte Sallys första valp Aslan. Söt är han. Dock har han ärvt Sallys lite för hängande öron vilket gör att han liknar en phalene. Jag ska försöka få med mig dem på utställning senare i vår. Jag hade en klädvisning men tyvärr så såldes inte så mycket 😔 Men det var kul att träffa dem, bättre lycka nästa gång. Har en after work träff på jobbet på tisdag, har dock ingen aning hur många som kan tänkas komma. Jag har också en klipptid inbokad den dagen. 

Jag har äntligen beställt brudklänning. Det blev en ny iallafall, var jättesvårt att hitta en begagnad i min storlek. Den ska ju vara snygg också. Hittade en butik som syr upp efter egna önskemål till vettigt pris så jag har satt ihop min egen klänning eller kombinerat ihop två olika klänningar. 

Den här parveln vill inte sova 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0