Onsdagsuppdatering


Så söta barn jag har ❤️
Gårdagen var perfekt. Började med att träna och dansa liss här hemma för mig själv, sen gick jag ut och sprang. Gick bort till en backe och parkerade vagn och Sally och sprang sexan med Ella upp och ned några gånger. Hemma igen blev det lite kakbak, sen kom mamma och vi båda hade klipptid här i åkers 
Lite nya slingor och bort med de slitna topparna. Efter det var det att åka direkt hem till Catrin, en kollega på Torekällberget. Där visade jag kläder för några fler kollegor. En del strul i sista stund och bortfall av gäster men ändå en väldigt lyckad träff. 

Idag började vi med att försova oss, vaknade i princip när det var dags att åka tilk dagis, vilket är ungefär en och en halv timme senare än vad vi brukar kliva upp. Lite stressig morgon med andra ord för jag skulle sen iväg till Nykvarn och fika med Malin. Det hanns med iallafall och Henry skötte sig prima inne på fiket trots att han var trött och lite förkyld. I morgon och fredag blir vi nog bara hemma tror jag. Lite efter här hemma med att göra listan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0