Happy easter!

Önskar er alla en trevlig påsk med massa gott att äta. För min del blir det en väldigt lugn dag. Danne ska iväg och träffa sin bror och kolla på kläder till bröllopet. Hundarna har jag lämnat till Fredrik denna helgen. Får se om vi tar oss ut alls idag eller om vi kör pyjamasparty hela dagen. Ute har vi faktiskt redan varit för påskharen hade nämligen varit här och hoppat studsmatta och tappat ett påskägg där. Salig grabb här hemma nu 😄
i morgon åker jag och Anna på en 23 timmars kryssning. Ska bli kul att komma bort en stund och umgås på tu man hand, vet inte när vi gjorde det senast? Utan barn alltså. Nu ska jag gosa med mina små älsklingar, fast först ska jag byta bajsblöja 😜 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0