När dom ringer från dagis

Idag ringde dagis och sa att Charlie var sjuk. Han hade 40,3 graders feber när han vaknade från middagsvilan. Klockan var då 13 så jag skulle ändå iväg och hämta honom då. När vi kom hem fick jag i honom lite bananyoughurt några gurkskivor och apelsinjuice. Nu sover han i soffan. Plutten =( Hemma från dagis i morgon då. Ingen babysång. Blir nog tyvärr inget födelsedagsfirande för Ester på fredagen heller. Usch för dessa dumma baciller. Jag tänker iallafall inte bli sjuk, har ju precis blivit frisk ju.
 
Här hemma håller jag på att fixa om lite. Inget märkvärdigt, bara tagit undan skötbordet, flyttat runt byråer och satt upp ny hylla i badrummet. Nästa seg är att börja få lite ordning på Charlies alla leksaker och hitta rätt plats för dem. Snart är det vår och dags att börja förodla tomater mm så måste också fundera ut en plan för det. Har så lite fönsterutrymme. Idag var jag även duktig och anmälde Ella till en utställning i mars i Strängnäs. Gjorde också en intresseanmälan till att börja en rallylydnadskurs med henne.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0