Me&I SS16

Snart kommer nya kollektionen ut, Spring summer 2016. Jag längtar tills de två stora kartongerna fulla med kläder finns att hämta på posten. Som ett barn på julafton. Plocka upp, klämma och känna och hänga upp, prova och bestämma sig för vad som man själv ska beställa till sig själv och barnen. Har även hört ryktas om att det finns något herrplagg med i vårens kollektion- spännande, kanske Danne får sig en liten present då =) Sen är det dags att plugga in alla kläderna i huvudet, material, matchning av plagg mm. Sen äntligen får jag komma ut och visa upp kläderna för de härliga värdinnor som jag än så länge bokat träff med. Har några säkra kort där men jag behöver fler träffar. Vill du eller någon du känner ställa upp på en träff? Tar tacksamt emot hjälp för att kickstarta den här säsongen. Ska bli så kul. Träffade ett par mammor igår på öppna förskolan som blev förtjusta i overallen som Henry har och de ville boka in en träff med sin mammagrupp, håller tummarna för att det blir av. Henrys overall, Charlies fleecejacka, jeansen, kavajen och ett par plagg till kommer att fortsätta säljas nu i vår. En till kul grej är att min sysslin Anna kommer att börja som säljare också. Hon och jag ska åka på kickoffen tillsammans den 23 januari =)
 
Här kommer ett par sneak-peaks på den kommande säsongen. Mycket mer än så här vet jag faktiskt inte heller.Ser ut att bli väldigt mycket färger och tryck. Har hört talas om mycket blått och rosa men ser inte så mycket av de på dessa bilder. Jag gillar iallafall rävtröjan och katt-trycket som jag tror är en bebisbody.
 
Nästa sneak-peak är några av värdinnegåvorna som man får när man bokar träff.
 
Tillkommer ett par värdinnegåvor, bland annat en fin tajt, ganska kort kjol, smalrandig vit marinblå <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0