Ny telefon

Jag har äntligen skaffat mig en ny telefon. Det var verkligen på tiden. Jag väntar alltid pinsamt länge med sådana saker för teknik intresserar mig inte och jag gillar inte att lägga pengar på det men den gamla luren var förutom från stenåldern en aning trasig. Ibland tig den inte emot laddning, den gick inte att sätta på ljudlös, den kunde få för sig att flippa mellan ljud och ljudlös typ varannan minut i typ ett dygns tid åt gången, den stängde av sig själv och gick inte att starta förrän den själv ville det, den var så gammal att mjukvaran ej gick att uppdatera och nya appar gick ej att ladda hem, skärmen var sprucken och även baksidan hade börjat falla i småbitar. Killen i affären försökte hålla sig för garv när han såg den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0