Du och jag


Charlie älskar att ta kort med telefonen. Han älskar dock allt som har med telefoner att göra. De flesta bilderna är väl kanske inte så fina och det brukar finnas typ ett tjugotal likadana bilder också. 
Här fick han till en bild på mig och lillebror men de flesta ser ut såhär 
Jag ska försöka bli lite bättre på att uppdatera här, det livade jag ju egentligen att jag skulle göra när jag skaffade nyvtelefon. Just nu är det mycket med brölloosplaner, jag ska beställa en klänning som ska sys upp och leveranstiden är 8-12 veckor så det är bråttom. Jättesvårt att välja vilken man ska ha. Jag måste också beställa ring och då måste jag ner på stan och kolla storlek, ringen måste specialbeställas eftersom jag ska ha rosa stenar. Vi har ännu inte beställt mat, tårta eller egentligen något 😓 
Men nu är det sovdags och ingen klänning blev beställd ikväll heller. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0