Tränings update

Tänkte skriva några rader om hur det går med min träning, inte för att det intresserar er men. Löpträningen har gått bra. Har kört min 5 veckors kom igång program. Sen blev jag tyvärr förkyld med lite halsont. Sprang i fredags igen men det kändes inte alls bra och var svinjobbigt, tog mig ändå bara en tre km runda med gånginslag. Nu känns det som om en by flrkylning är på ingång, så surt. Jag får köra sista veckan på programmet igen sen och backa lite. Försöker att göra lite styrkeövningar hemma också men är rött dålig på det. För lite motivation så har jag och Danne en inbördes tävling om vem som har flest magrutor till bröllopet 😂. Han har börjat gymma (innan tävlingen) Han är jätteduktig och går dit flera gånger i veckan. Han är där just nu. Han har haft problem med ryggont och har varit till sjukgymnast flera gånger men nu sa sjukgymnasten pt honom att han inte får någon hjälp om han inte börjar träna. Men jag förstår mig inte riktigt på killar, verkar som om alla funkar likadant. Man kan tydligen inte börja träna utan att köpa på sig massa proteinpulver, energibars, piller av olika slag, kvarg och det ena med de andra 😜 Men jag klagar inte, jag är glad att han tränar 😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0