Sista dagarna

Den här veckan har jag insett att jag börjar jobba på söndag 😦 Vad hände liksom? Jag insåg också att jag kommer att jobba varenda torsdag och kan därför inte gå på babysången mer. Jag kommer att jobba två vardagar i veckan och var tredje helg, det blir ca 60% I sommar kommer jag att hålla i två djurlägerveckor och blir sen ledig i 3 veckor. All semester blir sparad 😊 när jag ska ta ut den vet jag inte. Kanske i september då jag r helt ledig förutom helger. Henry skolas in på förskolan i slutet på september. Den här veckan har Charlie fått vara hemma och blir hemma även i morgon. Det är nämligen kräksjuka som går på förskolan så vi vände i dörren igår. Dessutom är alla ordinarie lärare sjuka så endast vikarier på plats. Igår hade vi Anna och hennes tjejer på besök på em. Även idag kom Anna och Alma hit på lunch och promenad innan dagishämtning. Trevligt med lite sällskap. Jag har dessutom ingen bil så kan inte ta mig någonstans heller så då är det extra trevligt när någon vill komma förbi. Danne ska hämta ut vår nya bil idag. Lill-bilen är utlånad till mamma denna veckan. 

På lördag är det fullspäckat schema för oss. Superkul hela dagen men hur tänkte jag egentligen? Grejen är att det är alldeles för få helgdagar. Lördag morgon åker vi till Strängnäs och provsmakar vår bröllopstårta. Klockan 13 så har vi en foreverliving visning hemma hos oss, alla är välkomna så komsikom 😊 kommer framförallt handla om deras träning och hudvårdsprodukter. Kl 16 är det sen cirkus maximum här i byn som vi lovat Charlie att gå på. Dock blir det nog inte hela familjen då det var svindyrt. Svensk cirkus och djurhållningen ska vara ok. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0