Nyklippt

God kväll! I veckan tog jag äntligen tag i Charlies hår och klippte det. Första gången. Alltid mamma som klippt honom tidigare. Nu hade luggen vuxit ned i ögonen så det var på tiden. Så här snygg blev han 😊
Mamma var här igår och hjälpte mig med Lovis. Det var hon som tog henne till veterinären. Sen promenerade vi till förskolan och hämtade Charlie som var mycket nöjd över att ha mormor där. Henry är också en riktig mormorsgris och vill vara i hennes famn hela tiden. Idag kom deras morfar och Senka på besök. Charlie gillar att umgås och busa med den också och vi bestämde att han skulle få komma hem och leka hos dom utan oss någon dag. Jag har inte berättat så mycket om vad vi gjort i veckan men den har liksom rullat på som alla andra veckor. Vi hade Anna med barn hör på besök i tisdags. Annars har vi inte gjort så mycket. I morgon hade jag en me&i träff som tyvärr blev inställd. Så istället åker vi till Torekällberget och ger bort Charlies alla nappar till lammen. Sen åker vi och äter lunch hos svärfar i Trosa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0