Nejdå

Jag har inte slutat blogga igen. Men varje gång jag tänker göra det så börjas det gnällas här hemma. Henry har varit lite sjuk i början av veckan med lite feber. Han är fortfarande snorig. Två tänder är på väg upp också så nu har han fyra st. Både dag och natt har det det alltså gnälltsen hel del. Det är påsklov denna veckan vilket betyder att Charlie varit hemma. I tisdags kom mamma hit och underhöll oss i några timmar och i onsdags åkte vi hem till henne. Hon fick passa gossarna ett par timmar så jag kunde gå ned på stan och kika på ringar och fika med Malin. Igår var vi på öppna förskolan. På kvällen åkte jag till Malin och hade en me&i träff. Som jag har tjatat på henne om att få ha en 😜. Inte så mycket försäljning men en ny bokad träff iallafall. Idag åker vi nog till Torekällberget en stund på eftermiddagen. Det är kasperteater och Charlie älskar det. Förra gången fick han höra bockarna bruse och Rödluvan och han tjatar om det dagligen. Har inga direkt nya bilder här är en badbild från helgen

Förkyld Henry 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0