Lekparkshäng

Måndag igår och hemmadag med barnen. Vi roade oss med att baka scones och leka i lekpark bland annat. Vi letade efter en lekpark med babygunga men hittade ingen. Letar vidare i andra delar av åkers en annan dag. 

Trött Charlie somnade på soffan helt fel tid så kvälls läggningen tog en evighet.



Idag skulle Charlie ha varit till förskolan men han blev så ledsen i morse och ville verkligen inte gå dit så han fick vara hemma. Vi tar nya tag i morgon. Det är verkligen jobbigt att lämna dom där när de är då ledsna och hellre vill vara med sin mamma och om jag då bara ska vara hemma så är det ännu jobbigare. Han hade påsklov förra veckan och det blur alltid problem när han inte varit där på ett tag. På eftermiddagen åkte hi hem till Daniela. Anna med tjejer kom också dit. Vi passade på att vara ute i det sköna vårvädret


Nu är det nog sovdags för mig, känner mig som om jag håller på att bli sjuk. Blev inte många minuters sömn i natt heller, vet inte vad Henry höll på med, knölade runt och gnällde hela natten 😔
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0