Lång vecka

Det har varit en lång vecka då Danne varit borta flera dagar ända till 19-20 på kvällen, så även idag då han var iväg 08-20. Jag har dessutom varit ordentligt förkyld och helst bara velat diva bort ett par dygn. Men idag mår jag mycket bättre. Vi har var varit hemma hela dagen och roat oss med att besöka ett par lekparker. Städat har jag gjort också. Roligare ön så har vi inte haft det idag. Nu sitter jag med ett glas vin och kollar Harry Potter.. 


Igår var vi iväg en sväng till Strängnäs med mamma. Vi gick till ett café där vi troligen beställer vår bröllopstårta. Vi ska dit och provsmaka vid senare tillfälle. Charlie var helnöjd med att få åka rulltrappa. Fick även åka karusellbil men det var läskigt. Vilka lantisbarn jag har 😜






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0