Just idag är jag stark

Ni vet den där känslan som infinner sig ibland då man känner att fan vad snygg jag är idag. Önskar att man kunde känna så varje dag. Just nu är jag inne i en helt tvärtom period. Känner mig ful hela tiden. Kläderna passar inte, bad hairday mest hela tiden, hyn är ful och inte ens smink hjälper och man är torr och fnasig från topp till tå 😜 förkylning på det. Men är det inbillning eller ser man verkligen annorlunda ut? Självkänslan speglar ju ens yttre väldigt mycket samtidigt som ens yttre påverkar självkänslan. Haha virrigt, ville bara dela med mig av mina tankar som snurrar i huvudet på mig just nu. Sitter ju och lapar sol och hoppas på att känna mig lite snyggare efter det ☀️

Kommentarer
Postat av: Malin

Du som strålar varje gång vi ses, man kan inte tro att du är en 2 barnsmamma med minimalt med sömn och ofta sjuka småttingar 😘

Svar: Tack vad du är snäll ❤️
Jojo

2016-04-12 @ 18:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0