Hemmaträff

Idag har jag haft en me&i träff här hemma. Förhoppningen var att några från trakten skulle komma då jag försöker att få igång säljverksamheten på lite närmare håll. Jag har en hel del ytliga kontakter med då framförallt andra mammor med barn i samma ålder som mina från förskolan, mammagruppen och öppna förskolan och många har visat intresse och vill komma och kolla men icke. Förra gången la jag det en vardag för föräldralediga. En mamma från åkers kom och det blev en playdate istället. Idag kom ingen från trakten. Men fina nära och kära kom iallafall och det var en lyckad och trevlig dag. Har fått en utmaning från me&i om att boka diverse olika träffar bland annat en väns vän, en granne, en gammal klasskompis, en kollega, en från mammagruppen, en släkting. Hojta till om ni kan hjälpa nig på något sätt 😄

Måste också berätta om fredagen då jag och grabbarna var till Torekällberget och kollade kasperteater. Gustav heter killen som håller i det och jag tror Charlie är hans största fan. Charlie är den som låter mest i publiken, tjoar och skrattar och berättar gärna i förväg vad som händer i sagorna. Klassiska sagor berättas och vi fick höra, Rödluvan, tre små grisarna, prinsessan och grodan och bockarna bruse, sista är favoriten den berättas flera gånger dagligen här hemma. Vi gick aldrig och kollade på djuren. Synd då det föddes ett litet lamm precis då, såg jag på Facebook när jag kom hem. 

Här har vi Gustav med trollet som bor under bron

Igår var Danne och Charlie på hockey, ssk spelade. Charlie såg fram emot det hela dagen, hans favoriter farfar och Rasmus var också med. Två korvar med bröd tröck han i sig sen ville han åka hem. Under tiden var jag och Henry hemma och upptäckte när vi skulle ta ut hundarna på promenad att vagnen visst också följt med på hockey. Vi fick inviga "rallyvagnen" som den kallas. Gick riktigt bra och han sov tillochmed en stund. 



Kommentarer
Postat av: Malin

En väns vän har du ju lyckats med, Madde har ju bokat en träff 😘

Svar: Precis 😊 bara resten kvar.
Jojo

2016-04-03 @ 21:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0