God natt min katt

Du har funnits i mitt liv längre än du inte har det. Du har funnits där längre än de flesta av mina vänner, sen innan min första pojkvän. Du har flyttat med oss hela fem gånger, alltid lika anpassningsbar och hemkär. Du har uppfostrat hela sex små valpar och lärt dem att jaga möss. Du har charmat alla våra gäster med din blyghet och kattungeliknande söthet. Du har jamat och kurrat och kuttrat som bara du kan. Men nu kan du inte det längre. Nu finns du inte mer. God natt min katt. Tack för allt. ❤️ Lovis ❤️


Kommentarer
Postat av: Malin

❤️💔

2016-04-14 @ 22:03:35
Postat av: ❤️

❤️

2016-04-15 @ 07:17:12
Postat av: Anna

❤️❤️😢

2016-04-15 @ 07:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0