Fredag 22 april

Ja kl 07 bilden är ju redan publicerad så här kommer resten utav dagen. 

08 Hundkamning Detta hår är nästan enbart från Ella, hon har aldrig fällt tidigare och denna mängd är jag verkligen inte van att få ihop från mina vovvar. Jaja ett vårtecken iallafall 

kl 09.20 Fotvård & mellanmål Ja kl 09 satt jag i fotbadet medans Henry sov middag och Charlie spelade på min telefon. Så fotot fick bli 09.20 då Charlie bada fötterna och åt banan medans vi andra hängde vid matbordet och intog banan mellanmål 
Kl 10 vattning av törstiga små plantor
Kl 11 Hundpromenad Vi gick till badplatsen. Ella badade och Charlie fiskade med ett vasstrå 

kl 12 Lunch filmjölk med müsli till mig och blodpudding till Charlie. Henry sover ute i vagnen. 
Kl 13 bus 
Kl 14 kaffe och letande efter kläder till barnen på nätet

Kl 15 Utelek 

Tyvärr kom jag av mig efter det så avslutar dagen här då. Middag, hundpromenad med Charlie, fredagsmys, sovdags och nu vin och choklad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0