Babyshower

Nu är jag galet trött efter en rolig dag. Började med en långpromenad med familjen i det äntligen varma och soliga vårvädret. Blev ett stop i lekparken också. Brukar sällan komma iväg på längre promenader allihopa men det var riktigt mysigt så jag hoppas det blir en ny helgtradition. Sedan for jag iväg ensam på Malins babyshower. Åh det var så kul och mysigt. Ett gäng härliga tjejer var vi som firade Malin och bebis med mat, fika, lekar och presenter. Madde var här på snabbvisit så kul att gå umgås en liten stund med henne också. Tog inte så jätte mycket bilder 
presenter och blöjtårta

Välkomstdrink, dekoration och så Madde 💕

Mums 😍

Sen snabbt hem för att dra iväg på kalas här i en annan del av åkers. Min lilla kusin Lucas fyller nämligen tonåring idag. Hur nu det gick till, han föddes ju nyss eller? 😜Mer mat och mer fika blev det iallafall. Vilken kalasdag. Danne plockade fram Charlies cykel och våran stora lilla kille kan nu cykla alldeles själv, med stödhjul dock 😄 Får se om ni kan gå en bild på det i morgon. God natt säger jag nu 😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0