Vilken trevlig dag

Torsdag idag. Charlie lämnades på dagis och jag åkte hem och bakade scones. Malin kom och vi drack te och mumsade i oss sconsen. Gick sedan på en promenad på några väl utvalda platser här hemma i byn. Jag och Danne har ju tänkt gifta oss nästa sommar och ska bestämma oss för vart bland annat. Malin åkte sedan hem och jag hämtade gossan på dagis. Vi åkte hem käkade scones igen och åkte sedan hem till Anna. Där var också Daniela och Vilhelm. Så en fortsatt trevlig eftermiddag på denna trevliga dag. Till middag lyxade jag och Charlie till det med makaroner och köttfärssås på burk, mums tyckte vi båda. Danne skulle ha rynkat på näsan åt oss men han jobbade över och då kan vi äta vad vi vill =)
 
Glass har vi minsann också ätit idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0