Veckans planer

Söndag idag så i vanlig ordning är det då alltså måndag i morgon. Måndag betyder ensam med båda barnen. Öppna förskolan blir det på förmiddagen. Där hoppas jag få napp på min inbjudan till hemma- me&I partyt på tisdag. Jag har bjudit in mammor även från föräldragruppen på bvc. Hoppas bara att det kommer några, skulle kännas lite snopet om jag står här med massa nybakat och så kommer ingen =P.
Onsdag verkar vara ledigt än så länge. Torsdag är det bvc-dags för Henry för lite mät och vägning. På torsdagar är det också babyrytmik på öppna förskolan om det inte krockar med bvc-tiden förstås. På fredag är det återigen en dag med båda barnen. Jag och Anna brukar försöka ses på fredagar. Nu i fredags sågs vi på Torekällberget. Kanske att min mamma kommer på fredag, vi ska nämligen starta en ny omgång vin, denna gång äppelvin med touch av rönnbär =) spännande.
Lördag oplanerad om inte vintillverkningen sker då. Skulle verkligen behöva få det lite höststädat på tomten också och gräsmattan ser numer ut som en äng. Samt att vi skulle behöva måla klart det som är påbörjat vad det gäller utemöbler och räcken.
På söndag är det me&I party hos Daniela.
 
Här kommer en bild från Torekällberget i fredags
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0