Nytt jobb på Me&I

Ända sedan jag såg kläderna från Me&I första gången så har jag varit kär i deras barnkläder och velat prova att jobba som återförsäljare. Jag har efter det haft två träffar här hemma hos mig. Jag har väl inte direkt köpt på mig en massa kläder utan noga valt ut mina favoriter då dom ju kostar en slant. Har även fått några plagg i presenter. Helst har jag velat ha en av varje men det går ju inte. Nu har jag bestämt mig för att jag har tid =P haha jag vet jag har egentligen inte det men frågan är när i framtiden jag kommer ha mer tid? Jag ska ge den en chans den här hösten för att se om det passar mig. Jag ska till en början få två utbildningar via telefon, första nu på måndag och andra veckan därpå. Sedan är det bara att sätta igång så jag hoppas på att kunna boka in träffar redan i slutet på månaden. De vill helst att han ska ha minst en träff i veckan. Innan jag börjar bör jag ha 5 träffar inbokade. Min kära släkt och vänner därute vill ni hjälpa mig med det? Me&I har en damkollektion och en barnkollektion. Som värdinna bjuder man hem så många man vill, bjuder på fika om man så vill. Jag kommer dit och pratar om kläderna och visar upp dem. Värdinnan får antingen rabatt på sitt köp om man vill handla eller ett klädesplagg. Man behöver inte känna en massa småbarnsmammor utan kläderna finns för barn i alla åldrar eller så kan man välja att bara se på damkollektionen. Kläderna passar utmärkt att ge bort i present om man tex vill handla på sig julklappar.
 
Den här outfiten ska jag nog köpa till Henry som han kan ha när han följer med mamma och jobbar. Finns även matchande dregglis till.
 
Till Charlie var det ganska mycket jag ville köpa, bland annat dessa överdelar:
Den sista med bondgården är ett måste, känns så mycket mig =) Sen tror jag han ska få ett par byxor också då deras byxor typ är magiska. Charlie har haft ett par i över ett och ett halvt år utan att växa ur dem. Visst de var lite stora då och på gränsen till för små nu men ändå. De är fortfarande som nya i skicket också trots att de är välanvända.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0