Första partyt

Idag har jag haft mitt första me&I party. Det var hos Anna. Det var bara Anna, hennes mamma, Daniela och en till tjej. Men helt ärligt så var det helt lagom för en första visning. Den sista tjejen var en föredetta säljare vilket gjorde det hela lite jobbigare för mig, hon skulle ju märka direkt om jag gjorde fel samt antagligen hela tiden jämföra hur jag gör med hur hon själv brukade göra. Jag fick iallafall godkänt av tjejerna. Anna och hennes mamma handlade på sig en hel del =) Daniela ska själv ha en me&I träff så hon handlar då. Det var kul och här är en bild på mig och Henry, klädda för arbete. Dock är min outfit inte komplett då jag inväntar ett par byxor och en t-shirt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0