Arbetskläder

Nu är det höst och jag har riktigt höstiga strumpbyxor på mig idag. De är röd-orangea och fodrade och supersköna. Idag har jag och barnen varit på avslutning på Henrys föräldragrupp på bvc. Dock var bvc-sköterskorna sjuka båda två så det var bara vi mammor och barn där. Trevligt och givande ändå. Jag bjöd hem mammorna till mig nästa vecka för en me&I visning och fika. Ska även bjuda hem mammorna från öppna förskolan. Har än så länge bara 3 bokade visningar. Flera har sagt ja men det verkar ta tid att bestämma datum har jag märkt, många som vill kolla upp vilka datum folk kan och så. Jag tänkte även ha ett par träffar här hemma, en som sagt nästa vecka på dagtid för föräldralediga i mariefred och åkers. Sen tänkte jag försöka ordna en träff till ytterligare lite senare med vänner och bekanta som inte kan/ vill ha en egen träff men som är nyfiken på kläderna ändå. Är det någon av er som läser detta som vill komma på en hemmaträff eller själv vill vara värdinna så hör bara av er =)
Måste bara lgga upp bilder på kläderna som jag köpt till mig själv från me&I som jag tänker ha på mig då jag jobbar.
Kavajen och byxorna från denna bilden:
T-shirten från denna bilden även då jeansen är väldigt fina de med. 
Sen kunde jag inte låta bli att köpa denna mössan till mig själv från barnkollektionen =) Finns några fina plagg med hästar och jag har ju ingen liten tjej att köpa de till så det fick bli till mig själv.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0