Tid för att umgås

Idag saknade jag verkligen att kunna umgås med mina vänner utan att ha tider och barn att passa. Men jag vet, barnen är bara små en kort tid och man ska ju njuta av det, tiden går så fort ändå. Hälsade på hos Malin idag och Henry var grinig mest hela tiden så hann ju knappt äta av hennes nybakta sockerkaka och te eller prata. Sen var jag ju också tvungen att skynda iväg för att hämta Charlie på dagis. Kändes liksom inte som om vi hade umgåtts klart innan det var dags att åka igen. Jaja man får träffas oftare helt enkelt.
 
Förresten så önskar jag mig nya skor och en jacka om någon skulle få för sig att vilja köpa det till mig =D
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Det kommer fler dagar. Jag var heller inte på topp tyvärr. Nästa vecka försöker vi ifen❤️

2015-10-12 @ 23:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0