Nu är det helg igen

Snabbinlägg då Danne och Charie är på promenad till affären för att köpa lördagsgodis och Henry sover. Snart ska jag och Charlie iväg på teater i Nykvarn tillsammans med Daniela från mammagruppen och hennes son Vilhelm, ska bli så mysigt. Hoppas teatern är bra, mumin tror jag det var. Igår hade jag mammagruppen på besök här hemma. Det var Anna med hennes tjejer Ester och Alma, Daniela med Vilhelm och Carina med Olle och tvillingarna Klara och Maja. Många barn och mycket bus. De stora barnen fick gå ut och busa av sig i studsmattan och "sandlådan" vilket var mycket uppskattat. De små fick titta på från vagn och babyskydd. Så kul att vi fortfarande ses vi mammor, det var ju två och ett halvt år sedan vi började träffas när våra stora knoddar var runt 3 månader. Charlie och Vilhelm har verkligen hittat varandra de senaste gångerna vi träffats. Det är så kul att de nu börjar bli så stor att de hittar kompisar. På dagis har Charlie också sina favoritkompisar och såklart bästa kompisen Arvid. De lyser verkligen upp när de ser varandra på morgonen.
 
I morgon har jag en me&I träff inbokad och på måndag morgon åker vi ner till småland. En hel vecka blir vi där. Ska bli så skönt att komma bort från vardagen en stund och få umgås med mormor och morfar. 
 
Nu kommer grabbarna hem, hörs mer en annan gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0