Sus

Full rulle i helgen men kul förstås. Mamma kom redan i fredags och vi åkte och badade med barnen. Kommer inte ihåg om jag berättade om det förra gången vi var där? Det var iallafall andra gången vi badade i fredags och båda barnen älskar det. Det är ju i en rehabiliteringsbassäng så temperaturen ligger på typ 35 grader, rätt behagligt med andra ord. Tyvärr har jag inga bilder då vi båda har hand om varsit barn och kameran funkar liksom inte så bra ihop med vatten. Rekommenderar verkligen att åka och bada med sina små då dom älskar det och tror det är väldigt nyttigt för deras utveckling samt vattenvana. Dessutom rör dom sig väldigt mycket så efteråt har man barn som är både fysiskt och psykiskt trötta och nöjda =)
 
I lördags började jag med att städa klart, vilket jag startade i fredags morse. Dammsög och torkade golven, ja det vanliga. Sen åkte vi till moster Carina och levererade paket från partylite. Jag hade en partylite visning här hemma för ett par veckor sedan. 
 
Söndag och farsdag. Vi åkte till Gnesta och svärfar. Där lämnade jag av familjen och drog sen vidare på säljmöte. Jag träffade ett gäng kollegor från me&i och vi satt och pratade i några timmar. Verkligen härliga tjejer som alla såklart brinner för kläderna och de flesta hade varit akiva säljare i flera år. Efter det åkte vi till Södertälje och nästa pappa, min pappa. Där åt vi god middag och tårta. Där var även farmor och Robban och Isac. Önskar att helgen hade fler dagar så man hann med allt man ville. Hade önskat att få spendera mer tid med släkt och vänner mer tid med bara familjen hemma i "lugn och ro" , tid för promenader och träning med hundarna, kanske en cykeltur, tid för ett me&i besök hos någon trevlig värdinna, tid för städ, tvätt, storhandling, bakning. Ja det är mycket man vill hinna med. Dock inget utav det jag tänker hugga tag i nu utan just nu sitter jag i soffan med datorn i knät, en skål chips och ett glas julmust och så lär det förbli till läggdags.
 
Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0