Jul i hjärtat

Jag älskar julen. Så glad att den finns där och ljusar upp tillvaron när det annars är som mörkast. Det är väl kanske inte julen i sig som jag gillar mest utan hela alltet från nu och fram till juldagen. Planeringen av julklappar, bakning, julmusik, glögg, pepparkakor, knäck, you name it. Nu har jag inte kunnat hålla mig längre utan doftljusen från partylite med juldoft har fått brinna ett par dagar. Sen har vi praktiskt börjat planera julen och några klappar är redan inhandlade. Än är det dock långt kvar så man ska väl inte dra på för stort än =) Man kanske tröttnar då? eller? Jag ska iallafall leta reda på julkäder åt barnen och ta lite julbilder.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0