Följa John med John Blund

Trötta dagar. Jag och Henry har blivit lite småförkylda. Jag har lite halsont och han är snuvig. Han har sovit dåligt på natten för att han har det lite jobbigt att andas. Vilket såkart även har resulterat i att jag inte heller sovit. På dagarna har vi inte gjort mycket alls, jag försöker hitta tid för sömn men det lyckas inte. Nu är kl 21 och barnen sover äntligen. Jag behöver duscha och kanske få mig några minuter egentid innan det är läggdags. Danne har köpt glögg till mig som jag varit sugen på i flera dagar. Sådärja nu har jag glögg i handen. Åh jag skulle vilja ha en glöggkväll. 
 
Idag skulle jag haft en me&i träff hos en tjej i Mariefred men de var tyvärr sjuka så vi fick flytta på det. Har inte haft någon träff på länge nu, vilket känns tråkigt. Dom flesta jag frågar vill hellre ha en träff efter nyår, vilket iofs är bra för då har jag ju något att göra nu men jag hade hoppats att jag åtminstone skulle lyckas lägga in en träff i veckan. Det finns ett bonussystem hos me&i för säljare då man kommer upp i olika nivåer och får bonusar =) Var så nära att ta mig upp till första nivån förra månaden och hoppades på denna månad men ser ju rätt mörkt ut tyvärr. 
 
I morgon ska vi på babysång och på fredag kommer min mamma hit igen, förhoppningsvis blir det då åter att åka och bada. På lördag är jag solo med barnen hela dagen så vad ska man då hitta på? Även hela kvällen tyvärr. På söndag är det 1 årskalas för Isac. 
 
Förresten, jag måste ta tag i den här mammakroppen. Jag hittar ingen motivation. Nej det är ju absolut inte vikten jag vill ändra på. Jag har sjukt dålig hållning och har ont överallt, axlar, rygg och höfter. Jag måste styrketräna och vill även gärna börja bättra på konditionen. Någon som vill träna "med" mig, alltså som också sätter upp mål och program så kan vi hjälpas åt att sporra varandra? Jag har iallafall infört onyttighetsförbud på vardagskvällar. Det är jättejobbigt, jag är jättehungrig och exremt sugen på allt som är onyttigt på kvällarna och kan äta hur mycket som helst vilket har blivit en dålig ovana. Nu sitter jag ju i och för sig här med en kopp glögg, hungrig är jag också =/
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0