+ 4 dagar

Igår när jag vaknade kändes det konstigt i kroppen. Jag hade inga värkar eler så och hade inte heller haft det under natten men tänkte ändå att idag smäller det. Igår på eftermiddagen fick jag någorlunda regelbundna värkar som höll i sig i över två timmar men de gjorde inte direkt ont. Jag fick då såklart stora förhoppningar om att det var dags. Men det avtog mer och mer under kvällen och under natten har det bara varit ett par stycken. Däremot har jag drömt hela natten att vi åkte in till förlossningen. Nu på morgonen har jag haft några enstaka värka och de har gjort betydligt ondare än de igår, nu håller vi tummarna för att idag är dagen =) Jag ska ta och ge mig ut på en sväng med hundarna och sen se om det behövs fixas lite i trädgården. Jag kan ju återkomma under dagen om värkarna sätter igång igen men å andra sidan är ju det inget säkert tecken, det är ju inte första gången jag blir lurad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0