20 dagar kvar

Jag skrev ju fel igår, det är nu 20 dagar kvar till bf inte 29 som jag påstod igår =) Har dock inga känningar om att förlossning skulle ske inom snar framtid. När jag väntade Charlie hade jag ju en massa förvärkar långt innan han kom, men det hjälpte ju inte han kom inte tidigare för det. Nu har jag en och annan förvärk och sammandragningar men inte alls på samma sätt. I morgon plockar vi fram spjälsängen och bäddar den.
 
Charlie har mått mycket bättre idag, han får ta det lungt i morgon också och sen håler vi tummarna för att han kan gå på dagis på måndag. Vore så skönt =P Får man säga så? Det är rätt tufft att ha honom hemma hela dagarna och samtidigt motionera hundar när man är så trött hela tiden och har ont. Jag vet, klag, klag.
 
Nu ska jag byta av Danne som nattar Charlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0