17 dagar kvar

 
Det är verkligen så det känns. Det är så nära men känns så långt bort. Jag är extremt trött men sover inte så bra, en middagslur är vardag nuförtiden. Man är ju så nyfiken på vem som bor därinne i magen och lever rövare. Pojke, flicka, vem kommer bebisen vara lik, jag längtar efter min bebis!
 
På torsdag är det dags för besök hos barnmorskan igen och sen är det även utvecklingssamtal på dagis. Troligtvis kommer Charlie få flytta upp en avdelning efter sommaren, stora killen. Så mycket andra planer har jag inte. Valpkurs för Danne i mrgon igen så in till s-tälje och lämna hund. På måndag har jag en frisörtid inbokad. Vill gärna ha hunnit fixa håret innan bebis kommer samtidigt som jag vill att bebis kommer nu. 
 
Vad kul att så många vill vara med och gissa =) Danne är först på listan, han tror bebis kommer den 14. Själv har jag inte gissat på något datum, hittar inget som känns rätt =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0