Vardag

Hej!
Jag är frisk, fortfarande, det ni =) Jag njuter varje stund. Tänker på det flera gånger dagligen faktiskt. Har knappt problem med nästäppa längre ens, behöver bara nässpray 1-2 ggr per dygn. Foglossningen är under kontroll. Om jag ska klaga på något så har halsbrännan blivit värre. 22 maj närmar sig med stormsteg, är ju redan i vecka 31/40. Har känt mig höggravid länge men nu måste jag väl ändå ingå i den kategorin? Trots min stora mage så står vågen på knappa 3 kg plus men det ska nog ordna upp sig. Man längtar ju inte mindre när man träffar Annas bedårande söta lilla Alma. 
 
Våren är på ingång och jag jobbar min sista arbetsdag på onsdag. Efter alla negativa inlägg den senaste tiden känns det skönt att kunna skriva lite positiva saker. 
 
I morgon kommer mamma hit och hälsar på. Onsdag är det jobbdag som sagt. I helgen är det hundutställning för Ella i Eskilstuna. Hon är tyvärr enda papillonen som ställs så det blir lite tråkigt. Är väldigt få hundar i allmänhet som ska ställas.Men det blir en bra första utställning för henne och färre för oss att skämmas inför. Jag har nämligen bara tränat 2 gånger hittils och det har inte gått bra. Hon studsar med alla fyra tassar fram eller vägrar gå, bara att få på kopplet är en match. Så det blir spännande.
 
Hoppas på att orka skriva lite fler blogginlägg de närmaste dagarna, har lite bilder jag vill ladda upp men jag är så trött på kvällarna.
 
Nu ska jag kolla film och sen är det läggdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0