Vardag 2

Vad gör ni när ni är hemma en vanlig vardag? Såhär såg min dag ut iallafall. Uppstigning 6.30 vilket är sovmorgon nuförtiden. Lång frukost i tv soffan framför disney junior. Bytte om på Charlie, startade en diskmaskin och begav oss till dagis. Idag började Charlie 8.30. Hem, ut med hundarna och tränade inför utställning med Ella. Sen kort "rast" då jag åt blåbärssoppa i festisformat. Väldigt bra mellanmåltips till både vuxna och barn, finns som nyponsoppa också och den är ännu godare.
ICA
Efter det tog jag tag i veckans golvrengöring med dammsugning och moppning. Det tar ju dryga timmen så efter det var jag trött och tog en liten tupplur på en timme. Sen var det lunchintag, rasta hundarna igen och iväg och hämta Charlie på dagis 13.30. På eftermiddagen roade vi oss med att cykla lite trehjuling, pussla, fixa iordning bebiskläderna och göra pannkakor. 
 
Ja det här var min dag, ingen dg är väl den andra lik men snarlika dagar finns det gott om. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0