Se på katten, solen skiner ju

Enligt alla väderprognoser jag läst så skulle det vara kallt och grått hela veckan men idag vaknade jag upp till sol och klarblå himmel. Rätt kyligt ute ännu men solen värmer. Prognoserna är idag ändrade till något bättre väder framöver än vad som sas igår, men i morgon är det ju 1 april och aprilväder går ju inte att lita på. Vi får helt enkelt ta en dag i taget och se vad det blir. Jag har planer på att ta med Charlie till jobbet någon dag i påsk så han får rida igen, han pratar ofta om det. Dessutom har det kommit en massa söta små bebisar där, både lamm, killingar oc kaninungar, säkert kycklingar också men dom får nog inte allmänheten se. Idag ska vi åka och hälsa på en annan slags bebis, en människobebis =) Charlie ska få träffa lilla Alma för första gången. Fast nu är han på dagis eller närmare bestämt ute i skogen med dagis, de skulle besöka deras naturruta de har där. Hämtar upp honom på vägen sen efter att han sovit middag.
 
Har tyvärr inga nya bilder att bjuda på, är dålig på att fotografera nuförtiden. Kameran i mobilen är värdelös och stora kameran orkar jag ju inte släpa med mig i vardagen.Men jag ska försöka få till en magbild nu igen, min magen är ju gigantiskt. Däremot så känner jag mig inte så stor men varje gång jag ser mig i spegeln så blir jag chockad =P
 
Om graviditeten hade facebook: https://instagram.com/p/zsZVB9JS2R/  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0