Min bästa väns bröllop

Malin och jag har känt varandra sedan första klass. Bästa kompisar blev vi först i sexan och än idag är vi nära vänner. Sådana vänner växer inte på träd och jag är så glad att jag har henne <3
 
Malin har hittat mannen i sitt liv och ska gifta sig i slutet på maj. Hur ofta gifter sig ens bästa vän och vad är oddsen för att man ska föda barn just då?
 
Jag hoppas verkligen att jag kan gå på bröllopet. Det enda som kan stoppa mig är att jag föder barn just då. jag har bf den 22 maj så jag hoppas ju att bebis redan har kommit då.
 
Jag är säker på att Malin kommer att vara bland de vackraste brudar som skådats <3 och jag vill ju också vara fin på bröllopet. Men vad sjutton ska jag köpa för klänning när jag inte vet om jag kommer vara höggravid eller inte alls gravid? Har jag fött måste klänningen gå att amma i. Men jag har faktiskt i huvudet redan bestämt hur jag vill att klänningen ska se ut, ska bara hitta den i verkligheten också. Det ska vara en långklänning, gärna typ ljusrosa eller någon annan ljus vår/somrig färg. Skärningen måste gå under brösten så att den går att använda både som gravid och efter. Den måste vara så pass täckande upptill att den döljer en amningsbehå och den måste gå att amma i.
Något liknande som denna, fast denna är slutsåld. Är den inte vacker?
Japp inlägget är redigerat då jag tydligen inte kan stava, hur svårt kan det vara =P

Kommentarer
Postat av: Malin

Söta du , önskar av hela mitt hjärta att du kan närvara vid bröllopet ❤️ Klänningen är jättefin, finns liknande på Nelly och bubbelroom om du kikar där.. Vi måste ses snart! Puss

2015-03-14 @ 00:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0