Lediga dagar

Nu har jag varit ledig 6 dagar och det börjar kännas mer verkligt, att jag faktiskt är ledig och inte ska jobba om någon dag igen. Dock var jag nära att ringa jobbet idag för att kolla så det gjort vissa saker men sen tänkte jag att äsch, det är ju inte mina bekymmer =)
 
Jag är lite förkyld med lite halsont så jag har bara slappat de sista två dagarna när Charlie har varit på dagis. Det enda fysiskt jobbiga jag gjort har i princip varit hundpromenader och idag gick vi lite extra då det var så fint väder.
 
På torsdag är det dags för besök hos barnmorskan igen. Känns som om det är betydligt färre av de denna graviditeten. Sen är det ytterligare en månad till nästa besök.
 
Har glömt vad det egentligen var jag skulle skriva idag =/ Tokigt, som Charlie skulle ha sagt. Får lov att återkomma en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0