Ella 4,5 månader

Inlägget som postades nyss var gårdagens inlägg som inte blev postat igår. Idag har vi varit hemma och varit allmänt sega både jag och Charlie. Tråkigt väder också. Som tur va fick vi besök av Malin på eftermiddagen då vi fikade och pratade, Charlie tyckte nog att vi var rätt tråkiga men.
 
På söndag är det alltså dags för min lilla valp att ställas ut. Nu har jag iallafall lyckats vara ute och träna med henne vid fem tillfällen och det är stor skillnad mot första gången. Hon fattar inte riktigt men hon förstår iallafall att jag vill något och att hon får godis om hon gör rätt.
 
I mina ögon är hon iallafall fin. Hon är inte lika femini som Sally och hon är redan lika hög i manken som Sally. Blir spännande att se var hon landar, hoppas att hon inte blr alltför stor bara. Riktigt bra som agilityhund blir hon nog, hon är riktigt spänstig. Mamma säger att hon ser ut som en lama och hyena har jag också hört men hon är fin ändå =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0