Mammas lilla kråka

Henrys första dagar rullar på här hemma. Inte ofta jag har tid att sätta mig här vid datorn och skriva. Henry är ett litet matmonster och äter gärna ofta och mycket. Han har börjat gny lite nu också så vi får väl se hur långt det här inlägget blir. Han har iallafall börjat ta napp nu vilket gör ganska stor skillnad. Ofta vill han ju nämligen snutta men är inte hungrig. Nattsömnen går det sådär med. Igår natt så somnade jag inte förrän vid fyrasnåret, Henry var inte direkt ledsen men missnöjd och kom aldrig till ro ordentligt. Nu i natt så hade han magknip och gallskrek i två timmar ca kl 23-01, usch vad jobbigt det var. Efter det var han helt slut och sov sedan resten av natten till 06.30. Så trots magknipet igår så var detta "bästa" natten hittils med mest sömn för min del. Hoppas att Henry slipper magknip i framtiden och inte blir ett kolikbarn. Jag börjar äntligen återfå min normala kropp också =) Smärtorna efter förlossningen börjar avta och jag kan nästan sitta som en vanlig människa. Magen börjar återfå sin form, de få kilona jag la på mig är borta och jag känner mig piggare för varje dag. Skön känsla =)
 
Nu är det matdags men jag försöker återkomma senare med lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0