En vecka har gått

Min lilla skrutt är redan en vecka gammal. Vilken bra vecka vi haft tillsammans familjen. Dagarna går lättare och lättare då vi skapar rutiner och hittar våra roller i våra nya familjeförhållanden. Jag mår så mycket bättre efter denna graviditet än den förra. Dock är jag lite orolig för att se ut som ett skelett då kilona fortsätter att rasa i lite för snabbt tempo, är redan under startvikten. Jag är grymt sugen på att komma igång med träning men det får allt vänta i några månader. Så länge får jag köra på med promenader och knipövningar.
 
Denna vecka har bjudit på en del besök här hemma men för det mesta har det varit väldigt lungt faktiskt. Charlie har gått på dagis tisdag-torsdag några timmar. Han behöver det, han tycker det är lite jobbigt med en lillebror även om det går framåt varje dag. Skönt för honom att komma till dagis en stund där allt är som vanligt iallafall. Själv har jag mest bara suttit och ammat och gosat med Henry hela veckan. Han är en väldigt nöjd liten bebis som älskar att sova i famnen.
Somnade här med skrutten i famnen och Danne smygfotade oss
Här kommer en annan mysbild. Charlie myser med sin hund och sin katt.
Igår var vi ute på premiärtur med vagnen och gick till en lekpark.
Igår var det även dags för Charlie att åka till bvc för 2,5-3 års kontroll. Han fick godkänt på alla punkter. Efter det tog vi en glass i Mariefred och sen åkte jag och Henry hem med bilen medans Danne och Charlie tog bussen hem. Mycket uppskattat av Charlie som tjatat om att åka buss i ett halvår.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0